Întrebari frecvente
Îmi pot redeschide contul?
Vă puteți redeschide contul dacă:
- În acest caz, vă rugăm să luați legătura cu Serviciul Clienți.
- Este in curs de verificare, iar contul dvs este blocat. Pentru mai multe informații, verificați starea contului dvs accesându-l sau verificați în căsuța de e-mail.
- V-ati autoexclus, iar perioada de excludere a ajuns la final.
- Nu ați mai folosit contul dvs de ceva vreme.
Totuși, nu vă puteți redeschide contul dacă:
- Dumneavoastră v-ați autoexclus și perioada de excludere este încă în curs de desfășurare sau ați solicitat închidere permanenta.
- Contul a fost închis la inițiativa noastră, despre care ați fost informat.
- Contul este închis permanent din motive legale.
Contul meu este blocat
Există mai multe motive din cauza cărora nu puteți accesa contul dumneavoastră.
Ați introdus parola greșită
Contul dumneavoastră poate fi blocat temporar, după cinci tentative eșuate de autentificare. Vă rugăm să așteptați 5 minute și apoi încercați să vă logați din nou sau puteți da click pe Am uitat în căsuța de log-in.
V-ați auto-exclus
Odată ce ați activat auto-excluderea, nu mai puteți accesa contul. Dacă nu puteți accesa contul din cauză ca v-ați auto-exclus, vă rugăm să așteptați ca perioada de auto-excluderea să ia sfârșit. Echipa de Serviciu Clienți nu vă poate redeschide contul mai devreme de termenul auto-excluderii. Pentru a afla când se termină auto-excluderea dvs, încercați să vă conectați în cont și va apărea o fereastră pop-up care afișează data și ora auto-excluderii.
Contul dumneavoastră este momentan indisponibil
Când veți încerca să vă logați, veți primi următorul mesaj de eroare - Contul dumneavoastră este momentan indisponibil. Vă rugăm să vă verificați e-mailul pentru mai multe informații legate de motivul blocajului și cum să vă accesați contul din nou.
Ce pot face dacă un reCaptcha nu funcționează?
Folosim reCaptchas pentru a menține site-ul și contul dvs în siguranță. Acestea reprezintă teste folosite pentru a determina dacă un utilizator este om mai degrabă decât un robot. În mod normal, vi se va cere să selectați imagini care conțin un anumit obiect.
Dacă aveți probleme la încărcarea unui reCaptcha, sau dacă unul se blochează, încercați următorii pași:
Asigurați-vă că ati completat testul
Dacă nu sunteți sigur de răspuns, folosesiti butonul de refresh (un cerc cu o săgeată) pentru a primi o nouă întrebare.
Asigurați-vă că sunteti conectat la wi-fi sau date mobile.
O conexiune lentă poate face ca reCaptcha să se blocheze sau să nu funcționeze corect. După ce v-ați verificat conexiunea, reîncărcați pagina și încercați din nou.
Reporniți browserul
Închideți browserul, redeschideți-l și reveniți la pagina anterioară.
Închideți orice extensie care rulează în browser
Unele extensii de browser pot afecta modul în care funcționează o pagină. Puteți afla dacă vreunul rulează verificând setările din browser. După ce le-ați dezactivat, reporniți browserul și reveniți la pagină.
Ștergeți cookie-urile și memoria cache
Unele probleme tehnice pot fi rezolvate prin ștergerea cookie-urilor și a memoriei cache. După ce ați făcut acest lucru, reporniți browserul și încercați din nou reCAPTCHA.
Reporniți dispozitivul
Odată ce dispozitivul dvs. a repornit, încărcați din nou pagina cu reCaptcha.
Asigurați-vă că utilizați un browser acceptat
reCaptcha nu funcționează cu unele versiuni mai vechi de browsere. Accesați linkul corespunzător pentru browser-ul dvs pentru a găsi detalii despre cum să îl actualizați:
Dezactivați VPN-ul
Dacă aveți o rețea VPN (Virtual Private Network) care rulează pe dispozitivul dvs., aceasta poate interfera cu conexiunea. Dezactivați-l și încercați din nou reCaptcha.
Creați un nou profil de utilizator
Puteți configura un utilizator nou și puteți încerca din nou reCaptcha pe noul profil. Accesați linkurile corespunzătoare de mai jos pentru dispozitivul dvs.:
Am uitat parola
Puteți reseta parola, apăsând pe butonul Am uitat din căsuța de autentificare.Trebuie doar să introduceți adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră Unibet sau numele de utilizator pentru a primi e-mailul de resetare a parolei.

Este posibil să nu primiți e-mailul pentru resetarea parolei din mai multe motive:
- Nu există niciun cont asociat cu numele de utilizator/adresa de e-mail furnizată de dvs.
- Încercați ambele opțiuni și verificați dacă aveți o adresă de e-mail alternativă.
E-mailul trimis de noi a ajuns în folderul Spam.
Am uitat numele de utilizator
Din păcate, nu vă puteți recupera numele de utilizator de pe site, dar puteți încerca să vă autentificați folosind adresa de e-mail înregistrată, în locul acestuia.