RAMAI SANATOS ATUNCI CAND JOCI POKER ONLINE

Un aspect din ce in ce mai discutat, esential in dezvoltarea ta ca jucator de poker online e preocuparea catre o alimentatie corespunzatoare care sa te ajute privind concentrarea.

Un aspect din ce in ce mai discutat, esential in dezvoltarea ta ca jucator de poker online e preocuparea catre o alimentatie corespunzatoare care sa te ajute privind concentrarea.

Atunci cand decid sa joace poker online, majoritatea incepatorilor ajung sa piarda controlul si de la un simplu joc de relaxare, ajung sa stea la mese un numar alarmant de ore. Aceste lucruri conduc invariabil catre un stil de viata nesanatos, catre o alimentatie necorespunzatoare si probleme la coloana datorate statului pe scaun toata ziua.

Imbunatatirea comportamentului alimentar va contribui mai mult decat crezi la progresul jocului tau si chiar al altor parti din viata de zi cu zi. Poti face astea impartindu-ti mesele in 4-5 pe zi, diversificand pe cat posibil tipul ingredientelor consumate.

Pentru un individ activ, dieta recomandata pentru o viata sanatoasa ar cuprinde urmatoarele elemente:

  • 60% din aportul total caloric ar trebui sa fie reprezentat de carbohidrati, insa mare atentie la tipul acestora
  • 20-25% ar trebui sa o reprezinte ponderea proteinelor pure consumate
  • 15-20% ar trebui sa fie grasimi, insa e foarte importanta sursa acestora

Ce sunt carbohidratii “buni”?

Mai mult ca sigur ai auzit in viata de zi cu zi oameni vorbind despre carbohidrati buni si rai. Ce ii determina pe oameni sa-I catalogheze astfel?

In principiu, clasificarea carbohidratilor e facuta in functie de rata de absorbitie in sange si de efectele acesteia. Carbohidratii care ajuta creierul au un indice mic, in timp ce cei daunatori au o rata mai mare. Pentru o buna functionare a creierului, avem nevoie de nivele constante de insulina in sange, care e mult mai bine sa fie obtinuta cu o rata de absorbtie slaba a carbohidratilor.

Carbohidrati buni se gasesc in:

  • Fructe proaspete
  • Cereale integrale
  • Legume proaspete
  • Lapte / Iaurt

Carbohidrati nerecomandati se gasesc in:

  • Mancarea procesata, in baie de ulei
  • Tot ce contine faina alba
  • Dulciuri, prajituri si alcool

Care sunt sursele bune de proteine

Surse de proteine:

  • Nuci, alune, migdale, fistic, etc
  • Lactate cu grasime putina
  • Peste
  • Carne

Suplimente proteice:

  • Proteina de zer
  • Caseina
  • Proteina de soia

Care sunt sursele de grasimi bune?

O conceptie gresita e aceea ca grasimile trebuiesc evitate sub orice forma. In general mancarea grasa trebuie redusa la valori infime, insa sunt cateva grasimi esentiale de care creierul are nevoie pentru a functiona la parametri optimi, Omega3 sau Omega6. Poti sa le gasesti sub forma de suplimente si tabele din ulei de peste, sau pur si simplu consumand peste.

Ce ar trebui evitat

Ce nu realizeaza multi oameni e ca virgula cafeinei si bauturile energizante nu sunt indicate si nu te ajuta in mod real sa-ti mentii concentrarea pe perioade mai lungi. Unii vor avea un usor impuls dupa ce vor bea o cafea sau un energizant, insa vor suferi neplaceri pe parcurs. Atunci cand esti desidratat, activitatea creierului e departe de optim. Asigura-te ca esti hidratat si consuma cel putin 2 litri de apa in fiecare zi.

Unii jucatori de poker folosesc uneori si putin alcool care sa-I relaxeze si sa le acorde o incredere in fortele proprii. Si acest comportament poate avea beneficii doar pe termen scurt, asta deoarece alcoolul e demonstrat ca poate crea un disconfort major si poate afecta creierul atunci cand e consumat in exces sau cu o frecventa mare, in plus are consecinte mai mult sau mai putin evidente privind starea de bine de a doua zi. Cel mai bine ar fi sa reusesti sa obtii relaxarea si increderea necesara jocului de poker apeland la cu totul alte modalitati, decat consumarea alcoolului.

Ia parte la un turneu de poker